پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5507
-
الف
+

اختصاصی: «قاب خاطره» برای بینندگان آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» با بازی علی نصیریان را روی آنتن می‌برد.

به گزارش آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» از یکشنبه ۷ مهر آغاز می‌شود.

داستان «قاب خاطره» در یک بازارچه که در شهر مشهد واقع است، می‌گذرد، البته موضوع سریال قاب خاطره زائرانی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. این زائران در یک عکاسخانه عکس می‌گیرند و در زیارت دوباره به این مکان مراجعه می‌کنند. مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه حل می‌شود این مجموعه همچنین روایتگر زندگی افراد حاضر در بازارچه قدیمی مشهد است. در این بازارچه و در گذر آقا بزرگ یک عکاسی قدیمی به نام خاطره وجود دارد که توسط علی نصیریان اداره می‌شود. سوغاتی فروشی آقا جمال که توسط افشین سنگ چاپ اداره می‌شود دیگر لوکیشن اصلی داستان است. همچنین یک هتل که زائران زیادی به آنجا می‌آیند دیگر لوکیشن اصلی مجموعه است که محمد الهی صاحب آن است. در طول داستان افراد و اتفاقات مختلفی در هرکدام از این لوکیشن‌ها رخ می‌دهد و در هرکدام از اپیزودهای مجموعه اتفاقاتی تلخ و شیرین خواهد افتاد.

علی نصیریان، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، شهره سلطانی، زنده‌یاد داریوش اسدزاده، مهدی فقیه، آزیتا لاچینی، علی اوسیوند، جمشید جهانزاده و ... بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» از یکشنبه ۷ مهر، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود وبازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
مهدی احمدی

این سریال که به تازگی پخشش از آی فبلم پایان یافته بود، چرا دوباره قراره پخش کنید؟بخاطره بازی آقای اسدزاده در این سریال؟ شما سریال هایی رو پخش می کنید که درخواست کمتری دارند، سریال هایی که درخواست فراوانی دارند، ماندد سریال عکساخانه، سریال آقای ساعتچی و.. چرا پخش نمی کنید؟